zaterdag 26 mei 2012

Já volto!

Ola meninos, meninas, amigos e amigas!

Alles heeft een begin, een midden, en een eind. Hier sta ik dan op het punt om bij het eind te belanden.

Zo goed als ik kon heb ik geprobeerd jullie op de hoogte te houden van de (persoonlijke) ontwikkelingen hier, me niet ingehouden met te berichten over mijn overpeinzingen en bespiegelingen. Echter, maandag 28 mei keer ik terug naar een andere werkelijkheid. Als Iberia meewerkt zet ik om 18.20 weer voet op Nederlandse bodem. Ik ga ervanuit dat ook na dat dit grootste avontuur is afgelopen ik niet zal ophouden met ontwikkelen, overpeinzen en bespiegelen. Maar ik zal zeker ophouden het met jullie te delen in deze format.

Wat ik dus eigenlijk wil zeggen: Laten we lekker afspreken, kletsen, bier,thee, wijn, koffie drinken en ouwehoeren over van alles en nog wat!!!


Liefs,

Elisa


ps:
Brazilie...
Rio de Janeiro
I´LL BE BACK!


2 opmerkingen:

  1. Hoi Elisa,

    Geweldig dat je weer hierheen komt en pardoes in het weer dat je inmiddels wel gewend zal zijn. Dus misschien maakt dat het iets makkelijker om Brazilië weer te verlaten.

    Een keertje afspreken komt zeker wel goed, maar eerst lekker even bijkomen van je avontuur!

    Goede vlucht.
    Groetjes,
    Alok

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, time flies!! Tot gauw dan maar weer. Zo'n blog is leuk, maar live is beter ;-)

    BeantwoordenVerwijderen